аз рушди маблағгузории соҳа то қарзҳои имтиёзнок ба омӯзгорон;
аз фарогирии кӯдакон ба кӯдакистонҳо то таъсиси шаклҳои алтернативии таълиму тарбияи томактабӣ;
аз тайёр намудани кадрҳои баландихтисоси омӯзгорӣ то баланд бардоштани сифати таҳсилот;
аз омӯзиши забонҳои хориҷӣ то татбиқи Бистсолаи омӯзиш ва рушди фанҳои табиатшиносӣ, дақиқ ва риёзӣ,
аз бунёди муассисаҳои таълимӣ то бартараф намудани норасоии кадрӣ дар соҳа,
аз таҷдиди мазмуну муҳтавои китобҳои дарсӣ то таъмини хонандагон бо адабиёти таълимӣ,
аз низоми баҳогузории 10-хола то баланд бардоштани мақоми омӯзгор ва ҷамъоварии маблағ дар муассисаҳо,
аз баҳсҳои шабакаҳои иҷтимоӣ то ҳалли мушкилоти мавҷуда.
Ин ҳама дар суҳбати сармуҳаррири нашрияи “Омӯзгор” бо вазири маориф ва илми Ҷумҳурии Тоҷикистон Саидзода Раҳим Ҳамро дар шумораи навбатии ҳафтаномаи “Омӯзгор” аз 30.01.2025, №5